Ποδαρικό στο 2025 κάνει ο Κώδικας Δεοντολογίας αναφορικά με τις ανακοινώσεις μειώσεων τιμών σε προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες από βιομηχανία και λιανεμπόριο. Το νέο πλαίσιο, το οποίο ισχύει τυπικά από τον περασμένο Σεπτέμβριο, πλέον μπαίνει σε πλήρη εφαρμογή μετά την περίοδο προσαρμογής που δόθηκε στις επιχειρήσεις με στόχο την παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας για τους καταναλωτές και, παράλληλα, την αποφυγή παραπλανητικών πρακτικών εις βάρος τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ