Η ιστορική διαπλοκή πολέμου και Τύπου αναδεικνύει πώς οι εφημερίδες, τα περιοδικά και τα λοιπά μέσα μαζικής ενημέρωσης αξιοποιήθηκαν συστηματικά για την προώθηση πολεμικών εγχειρημάτων. Από την εποχή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν κυβερνήσεις αξιοποιούσαν προπαγανδιστικά φυλλάδια και ελεγχόμενες ειδήσεις, για να ενθαρρύνουν τη στράτευση, έως τη σύγχρονη εποχή των ηλεκτρονικών δικτύων, ο Τύπος ενίοτε καθίσταται όργανο διαμόρφωσης της κοινής γνώμης. Κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η ραδιοφωνική προπαγάνδα υπήρξε κρίσιμο εργαλείο επιρροής, ενώ σε μεταγενέστερες συρράξεις η τηλεοπτική εικόνα έγινε καθοριστικός παράγοντας για τη διαχείριση της πολιτικής στήριξης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ