Κάθε φορά που ένας συνδρομητής μιας πλατφόρμας ροής κάνει κλικ στην επιλογή της ακύρωσης του λογαριασμού του, στην πραγματικότητα δεν λέει «αντίο» στο μέχρι τότε αγαπημένο του περιεχόμενο αλλά «εις το επανιδείν». Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτουν νέα στοιχεία που συγκέντρωσε η ιστοσελίδα ανάλυσης συνδρομών Antenna και δημοσίευσε πρόσφατα η εφημερίδα «Wall Street Journal». Σύμφωνα με αυτά, το μηνιαίο ποσοστό των συνδρομητών που επέστρεψε στην πλατφόρμα από την οποία είχε απεγγραφεί μέσα σε έναν χρόνο ήταν 34,2% για το πρώτο εννεάμηνο του 2024, σημαντικά αυξημένο σε σχέση με το 29,8% του 2022 το αντίστοιχο διάστημα. Ετσι, παρότι το ποσοστό αποχώρησης από το Netflix ή οποιονδήποτε άλλον αντίστοιχο πάροχο στην αγορά – βαρόμετρο της Αμερικής έφτασε το 5,2% των συνολικών συνδρομητών, αυτό το ποσοστό πέφτει στο 3,5% αν δεν υπολογίσουμε όλους όσοι ενεργοποιούν εκ νέου τον λογαριασμό τους.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ