Στα προβλήματα ασυνειδησίας, έρχεται να προστεθεί και η κακή νομοθέτηση, μου επισημαίνει ο νομικός και συγγραφέας Νίκος Αλεξάνδρου, ο οποίος παρατηρεί ότι προωθείται «η θέσπιση ορίου ταχύτητας 30 χιλιομέτρων στις πόλεις» (εξωπραγματικό μέτρο που θα κάνει χειρότερο το κυκλοφοριακό χάος) και «πρόβλεψη υποτίθεται με προϋποθέσεις για τη “διήθηση” των δικυκλιστών», δηλαδή «νομιμοποίηση για τις σφήνες ανάμεσα σε σειρές κινουμένων αυτοκινήτων, που δεν επιτρέπεται και τιμωρείται αυστηρά σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, εκτός από τη δική μας». Αυτή η αντικοινωνική συμπεριφορά, που προκαλεί πληθώρα δυστυχημάτων, «οδήγησε και στην απόφαση 55/2016 του Αρείου Πάγου, που αναφέρει ότι οι δικυκλιστές που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας ευθύνονται αποκλειστικά για πιθανό τροχαίο ατύχημα», κάτι για το οποίο αδιαφορούν οι συντάκτες του νομοσχεδίου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

ΤΑ ΝΕΑ vidcast