Εχουν περάσει σχεδόν ογδόντα χρόνια από τότε που ο Αρθουρ Μίλερ έγραψε και είδε να ανεβαίνει στη σκηνή το πρώτο του, ουσιαστικά, θεατρικό έργο που γνώρισε την αποδοχή και την επιτυχία. Ηταν το «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» («My All Sons», 1947), μια φαινομενικά μικρή οικογενειακή ιστορία που εντάσσεται στη μεγάλη παγκόσμια Ιστορία. Πραγματεύεται τον αντίκτυπο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στις ζωές των ανθρώπων, ενώ διαχειρίζεται, με ιψενικό τρόπο, το μεγάλο θέμα της ευθύνης – ηθικής και νομικής – αλλά και της ανάληψής της. Ακολούθησε «Ο θάνατος του εμποράκου» («Death of a Salesman», 1949) σε σκηνοθεσία Ελία Καζάν που του χάρισε την παγκόσμια αναγνώριση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ