Τι σχέση έχουν οι δίαιτες με το ψηφιακό μάρκετινγκ; Πολύ στενή, από ό,τι φαίνεται στις σύγχρονες κοινωνίες, με τους χρήστες του Διαδικτύου να δελεάζονται συχνά από δίαιτες που προωθούνται ως ανώδυνες και θαυματουργές – όπως είναι για παράδειγμα η δίαιτα με σούπα λάχανο ή σοκολάτα (!). Ομως, ποιοι είναι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν όταν κανείς ακολουθεί δίαιτες χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση; Και εν τέλει είναι αποτελεσματικές;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ