Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο Αθηνών σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον κλάδο των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα. Με μια δημόσια προσφορά που υπερκαλύφθηκε 11,9 φορές, η επιτυχία της διαδικασίας δεν είναι απλώς οικονομική, αλλά έχει βαθύτερες επιπτώσεις στη δυναμική της ελληνικής αγοράς των ΜΜΕ. Η κίνηση αυτή δεν περιορίζεται σε μια μεμονωμένη εταιρική εξέλιξη, αλλά αποτελεί ενδεικτικό σημάδι αναδιαμόρφωσης του κλάδου, ύστερα από μια μακρά περίοδο κρίσης, ανακατατάξεων και ψηφιακού μετασχηματισμού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ