Η εμπορική αμαξοστοιχία με αριθμό 63503 που συγκρούστηκε με την «Intercity 62» στις 28 Φεβρουαρίου στα Τέμπη, αν είχε φορτίο διαλύτη – νόθευσης καυσίμων, θα πρέπει να ήταν βάρους περίπου τριών τόνων και να βρίσκονταν σε δεξαμενή που είχε τοποθετηθεί πάνω στο πρώτο ανοικτό βαγόνι (την επονομαζόμενη «μαρίκα»), το οποίο ήταν τρίτο κατά σειρά στο τρένο. Η δεξαμενή θα πρέπει να ήταν τοποθετημένη ανάμεσα από τα μεταλλικά ελάσματα που μετέφερε το τρένο από τον σταθμό της Γευγελής στη Βόρεια Μακεδονία και σ’ ένα προστατευτικό μεταλλικό τοιχίο (το επονομαζόμενο «παραπέτι»). Εκεί θα πρέπει να είχε τοποθετηθεί, προκειμένου σε απότομο φρενάρισμα του εμπορικού να μη μετακινηθεί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ