Ο κλάδος των τηλεοπτικών παραγωγών είναι ένας από τους πλέον επιτυχημένους και εξωστρεφείς κλάδους της τουρκικής οικονομίας. Οι τουρκικές σειρές δεν προσελκύουν το τηλεοπτικό κοινό μόνον στις γειτονικές και πολιτισμικώς συναφείς χώρες των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής. Η Λατινική Αμερική και η ινδική υποήπειρος αποτελούν τις νέες και δυναμικώς αναπτυσσόμενες αγορές, και σε αυτές προστίθενται και οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες τηλεοπτικού περιεχομένου. Πρόσφατες εκτιμήσεις ανέβαζαν τα έσοδα κατά το 2024 από τις διεθνείς πωλήσεις περισσοτέρων από 300 τηλεοπτικών παραγωγών στα 500 εκατομμύρια δολάρια, με προοπτικές μάλιστα σημαντικής ανόδου. Οι τηλεοπτικές σειρές αποτελούν έναν από τους πυλώνες της τουρκικής «ήπιας ισχύος» και συμβάλλουν στην αύξηση του τουρκικού ακαθάριστου εγχωρίου προϊόντος και με εμμέσους τρόπους. H δημοφιλία των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών στη Χιλή, επί παραδείγματι, συνέβαλε στην αύξηση του τουριστικού ενδιαφέροντος για την Τουρκία και οδήγησε στην απόφαση των Τουρκικών Αερογραμμών να προσθέσουν την πρωτεύουσα της χώρας Σαντιάγο στον μακρό κατάλογο των προορισμών τους στη Λατινική Αμερική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ