Ο Οτο Μίλερ (1874-1930) ήταν ένας γερμανός ζωγράφος που πέρασε για λίγο από το εξπρεσιονιστικό κίνημα, αλλά προτίμησε να κρατήσει την ανεξαρτησία του, όπως και την πίστη του στις τσιγγάνικες ρίζες του. Ενας από τους πιο γνωστούς του πίνακες είναι τα «Δύο ημίγυμνα κορίτσια» (1919), που αγόρασε ένας εβραίος δικηγόρος του Μπρεσλάου, για να τον κατάσχουν στη συνέχεια οι Ναζί και να τον περιλάβουν σε μια έκθεση που έστησαν το 1937 στο Μόναχο για την «εκφυλισμένη τέχνη». Την έκθεση (που φιλοξενούσε έργα του Βαν Γκογκ, του Πικάσο, του Καντίνσκι, του Μοντριάν, του Σαγκάλ κ.ά.) επισκέφθηκαν πάνω από δύο εκατομμύρια άνθρωποι, οι περισσότεροι από τους οποίους μάλλον θαύμασαν τους πίνακες, παρά πείστηκαν από τη ναζιστική προπαγάνδα. Δεν είχαν και πολύ μυαλό οι Ναζί.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ