Οι τράπεζες επιδίδονται σε έναν έντονο – για τα δεδομένα του κλάδου – ανταγωνισμό, προκειμένου να προσελκύσουν τους περισσότερους δικαιούχους και να πάρουν τη μερίδα του λέοντος από τα 2 δισ. ευρώ του προϋπολογισμού του «Σπίτι Μου 2». Ετσι, προτείνουν ελκυστικά πακέτα που περιλαμβάνουν την κάλυψη επισκευαστικών δαπανών, εκπτώσεις στην ασφάλιση του ακινήτου και στους λογαριασμούς ρεύματος, προσφορές σε καταστήματα επίπλων κ.ά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ