Ενα διαμάντι πεταμένο στη λάσπη έχει πάντα μεγαλύτερη αξία από το καλύτερα επιχρυσωμένο τούβλο. Στην πιο εμφανή θέση της βιτρίνας να τοποθετήσεις τους ωμόπλινθους, ό,τι τίτλους κι αν τους δώσεις, όσο καλά κι αν τους σοβαντίσεις, ό,τι χρώμα κι αν τους βάψεις, πάντα τούβλα θα είναι, χωρίς καμία αξία. Αντε να κοροϊδέψεις τους πελάτες μία φορά. Αντε δύο, το πολύ τρεις. Κάποια στιγμή θα αντιληφθούν πως αυτό που τους πουλάς είναι χώμα ψημένο. Μπορεί στο παρόν να μοιάζει πολύτιμο, η ιστορία όμως έχει τους τρόπους της να τους τοποθετεί στη σωστή τους θέση. Εστω κι αν χρειάζεται να περάσουν κάποια χρόνια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ