Προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων καταναλωτών γεωγραφικά εντοπισμένα και ποιοτικά κατηγοριοποιημένα συλλέγονται συστηματικά από μεσίτες δεδομένων υπό συνθήκες που δεν είναι απολύτως διασφαλισμένες, οι οποίοι στη συνέχεια μπορεί να αποκομίζουν μεγάλα οικονομικά οφέλη δίνοντας πρόσβαση σε τρίτους στα δεδομένα αυτά και διαμορφώνοντας μια τεράστια απειλή για το προσωπικό απόρρητο. Πρόκειται για τις data brokers που αποτελούν έναν νέο τύπο εταιρειών συλλογής, διαχείρισης και πώλησης δευτερογενών δεδομένων τα οποία ουσιαστικά συνθέτουν πέραν του καταναλωτικού, το δημογραφικό, οικονομικό, ψυχογραφικό, πολιτισμικό και κάθε είδους προφίλ χρηστών μετά τον συνδυασμό πληροφοριών που προέρχονται από διάφορες πηγές.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ