Με την κόπωση από την επικοινωνία μέσω των social media να αυξάνεται, μια νέα τάση θέλει τους ταξιδιώτες να στρέφονται σε πραγματικές συναντήσεις μέσω ταξιδιών. Δεδομένα από την Amadeus έδειξαν αύξηση 15,6% στα «σόλο» ταξίδια το 2023, ενώ το 2024 η αύξηση έφτασε στο 9,2%. Πρωτοβουλίες όπως οι «Solo-ish», δηλαδή, σχεδόν μοναχικές εκδρομές της G Adventures και εφαρμογές όπως το Time Left, ενισχύουν την κοινωνικότητα, προσφέροντας ευκαιρίες για νέες φιλίες και σχέσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ