Μπορούν οι ΗΠΑ με τη στρατηγική αναζωογόνησης των ναυπηγείων τους να γίνουν ένα μεγάλο ναυπηγικό έθνος ή απλώς με την πολιτική τελών κατά κινεζικών πλοίων που θέλουν να εφαρμόσουν αρκούνται να κόψουν τη φόρα του Πεκίνου, στρέφοντας τους πλοιοκτήτες σε άλλα ναυπηγεία στο Βιετνάμ και την Ινδία; Πολλοί είναι στη ναυτιλία που υποστηρίζουν ότι για πολλά χρόνια ακόμη η Αμερική δεν θα μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις ρόλο ναυπηγικής δύναμης, καθώς εκτός του ότι θα είναι πολύ ακριβή, δεν διαθέτει πλέον και το κατάλληλο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Ομως από την άλλη εντυπωσιάζει η πρόθεση της γαλλικής ναυτιλιακής CMA CGM, εκτός από το να κάνει επενδύσεις  20 δισ. δολ. σε λιμενικές υποδομές όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Τραμπ, να ναυπηγήσει στις ΗΠΑ και πλοία. Εάν και εφόσον ανακοινώσει ένα ναυπηγικό πρόγραμμα «made in America», ίσως τότε κάποιες απορίες σε σχέση με την ναυπηγική ικανότητα των ΗΠΑ απαντηθούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ