Κανένα άλλο πεδίο της δημόσιας σφαίρας δεν αποδεικνύεται πιο πρόσφορο για πολιτισμικούς πολέμους όσο η σύγχρονη τέχνη. Ο βανδαλισμός έργων του Χριστόφορου Κατσαδιώτη στην Εθνική Πινακοθήκη είναι το τελευταίο κρούσμα ηθικού πανικού, τον οποίο επιχειρούν να ενορχηστρώσουν από πολιτικές δυνάμεις έως έντυπα που καμώνονται τις εφημερίδες. Ας μην ξεχνάμε ότι σπίθες έχουν ανάψει ήδη για την κινηματογραφική διασκευή της «Οδύσσειας» του Κρίστοφερ Νόλαν, καθώς το κράνος που φοράει ο Ματ Ντέιμον – Οδυσσέας στις πρώτες φωτογραφίες δεν περνάει από την προκρούστεια επιτροπή των social media. Με δεδομένο ότι ο σκηνοθέτης δεν υπήρξε ακριβής ούτε στη «Δουνκέρκη», καθώς δεν επρόκειτο για διδακτορική διατριβή, αλλά για ταινία, το νέο εγχείρημά του επιφυλάσσει μάλλον εκπλήξεις για το ελληνόψυχο ακροατήριο – που παίζει στα δάχτυλά του τις ραψωδίες των ομηρικών επών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ