«Είναι ξεκάθαρο πως το γούστο που θα έχουμε είναι μια απόφαση που έχει παρθεί ήδη για εμάς. Από το marketing, τις διαφημίσεις, τις καμπάνιες ως τα περιοδικά μόδας, ξαφνικά ανακοινώνεται τι μας αρέσει. Και τις περισσότερες φορές συμφωνούμε. Είναι σαν να βαδίζουμε στα τυφλά και να ανάβει το φως, στιγμιαία, ίσα ίσα μέχρι αλλάξουμε κατεύθυνση. Αυτή η δαιδαλώδης διαδρομή είναι αναπόφευκτη, με ξαφνικές στροφές και ανεπαρκείς εξηγήσεις. Σίγουρα οι νοήμονες άνθρωποι εξετάζουν, εγκρίνουν και απορρίπτουν – αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Οι τάσεις ανακυκλώνονται τόσο, που πλέον υπάρχει μαζική γνώση περί αυτών αλλά και των συνδυασμών τους – απλά η μόδα τυγχάνει να τους υπενθυμίζει το γύρισμα της ρόδας». Η διαπίστωση της καλλιτέχνιδας-σχεδιάστριας φορέσιμων γλυπτών Μαρίας Φωκά (υπογράφει κείμενα και δημιουργίες της ως The Benchmark) θα μπορούσε να είναι το συμπύκνωμα όλων αυτών των δημιουργιών, αντικειμένων, εκθεμάτων που παρουσιάστηκαν προχθές στον χώρο ΠΛΥΦΑ στον Βοτανικό. Η ίδια αυτή άποψη θα μπορούσε να δικαιολογεί αυτή τη συγκέντρωση του κόσμου με μέσο όρο το άθροισμα της γενιάς Ζ και της νεότερης γενιάς Αλφα στο «Solace». Μια εκδήλωση για την ανάδειξη του ανεξάρτητου design στην Ελλάδα που συγκέντρωσε ένα μείγμα φιλόδοξων πειραματισμών γύρω από ρούχα, έργα τέχνης, κοσμήματα, αξεσουάρ και εγκαταστάσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ