Στο Χόλιγουντ η λάμψη των προβολέων σπάνια αφήνει χώρο για σκιές. Κι αυτές υπάρχουν. Εκεί κινούνται οι αφανείς μαέστροι της βιομηχανίας του κινηματογράφου, οι άνθρωποι που δεν ανεβαίνουν στη σκηνή αλλά καθορίζουν το αφήγημα κάθε φορά που δύο εκλεκτοί εκπρόσωποι του θεάματος συγκρούονται. Υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων, στρατηγικοί επικοινωνιολόγοι, ειδικοί των social media και σύμβουλοι διαχείρισης κρίσεων γίνονται αρχιτέκτονες της εικόνας των σταρ όταν εκείνοι εμπλέκονται σε κάποιο σκάνδαλο. Στήνουν «αυθόρμητες» αναρτήσεις, υποκινούν ή κατευνάζουν δημοσιεύματα, δομούν ή αποδομούν συστηματικά το προφίλ του αντίδικου του πελάτη τους κι αν η κόντρα λάβει δημόσιες διαστάσεις, σπεύδουν να την ελέγξουν, να την κατευθύνουν ή, αν χρειαστεί, να τη μετατρέψουν σε θέαμα κομμένο και ραμμένο για το κοινό.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ