Υπάρχει ένα αίτημα που δεν ακούστηκε στις μεγάλες συγκεντρώσεις για τα Τέμπη, κι όμως ίσως θα έπρεπε να είναι κυρίαρχο: αξιολόγηση. Παντού. Η μονοθεματική επικαιρότητα των τελευταίων εβδομάδων έχει εξοβελίσει από δελτία ειδήσεων και εκπομπές σημαντικές ειδήσεις που δεν ακούγονται ή περνάνε στα ψιλά. Aπό την περασμένη Δευτέρα και έως τις 11 Απριλίου διεξάγονται στην Ελλάδα οι εξετάσεις του προγράμματος PISA για τη διεθνή αξιολόγηση μαθητών με τη συμμετοχή περισσότερων από 80 χωρών. Στην Ελλάδα συμμετέχουν 245 σχολεία – 230 δημόσια και 15 ιδιωτικά, που μεταφράζεται σε 9.000 μαθητές. Τα σχολεία επιλέχθηκαν με «αυστηρές μεθόδους δειγματοληψίας», ώστε «να εξασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητά τους σε επίπεδο μαθητών/μαθητριών και σχολείων ανά τη χώρα». Η αλήθεια είναι πως τα αποτελέσματα των προηγούμενων ετών ήταν απολύτως απογοητευτικά για το επίπεδο των ελλήνων μαθητών. Τα Ελληνόπουλα κατατάσσονται στην ομάδα των χωρών με τις χαμηλότερες επιδόσεις στην Κατανόηση Κειμένου, στα Μαθηματικά, και τις Φυσικές Επιστήμες. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση οι έλληνες μαθητές καταγράφουν επιδόσεις χαμηλότερες του μέσου όρου του ΟΟΣΑ και από τις χαμηλότερες επιδόσεις στην Ευρώπη. Ειδικότερα, η Ελλάδα κατέγραψε στη Δημιουργική Σκέψη βαθμολογία 27 (με άριστα το 60), σημειώνοντας την ίδια επίδοση με την Κόστα Ρίκα και καταλαμβάνοντας την 36η θέση από τις συνολικά 64 περιοχές που συμμετείχαν στο τεστ Δημιουργικής Σκέψης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ