«Εγώ με τη Γιώτα το κάνουμε τρεις φορές την ημέρα. Και τέσσερις αν χρειαστεί». «Καλά, κόψε κάτι». «Οχι, τι να κόψω; Τρεις και τέσσερις και πέντε». «Σιγά μην είναι και 45». «Τώρα αλήθεια, θες να κάνουμε αυτή τη συζήτηση;». «Νίκο, δεν είναι θέμα ποσότητας. Είναι θέμα ποιότητας». «Τώρα να βάζεις θέματα ποιότητας σε μένα; Εχεις κάποιο παράπονο; Δηλαδή έχεις να μου πεις κάτι;». Η στιχομυθία χάνει κάτι στο χαρτί. Τα σεξουαλικά υπονοούμενα διαβάζονται αλλά μόνο όταν δει την εικόνα του βίντεο ο εξασκημένος θεατής διαφημιστικών τίζερ συνειδητοποιεί πως οι πικάντικοι υπαινιγμοί είναι εύκολοι, το να είσαι πνευματώδης δεν είναι. Παρ’ όλα αυτά, ο μέσος καταναλωτής πολιτικών προϊόντων είθισται να παραμένει ανοιχτός στην ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων. Και ο Νίκος Χαρδαλιάς, ύστερα από 30 χρόνια ενασχόλησης με τα κοινά – εκ των οποίων μόνο όσα βρέθηκε στην κεντρική σκηνή δεν υπήρξε αιρετός –, ξέρει να δίνει στον λαό αυτό που θέλει.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ