Καθώς τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εισχωρήσει σε κάθε πιθανή πτυχή της ζωής μας, επόμενο ήταν, ως μέσα πρωτίστως επικοινωνίας, να αξιοποιηθούν κατά κόρον στην πολιτική επικοινωνία και τη διαφήμιση. Και αξιοποιούνται. Πολιτικά πρόσωπα και κόμματα διοχετεύουν το περιεχόμενό τους ενίοτε σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα μέσω των κοινωνικών δικτύων. Πολιτικοί «ψήνονται» στις ασκήσεις ύφους και στην εκφορά «πολιτικού» λόγου στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ συγχρόνως οι πλατφόρμες αποτελούν πεδίο δόξης λαμπρό για το στήσιμο εκστρατειών διαφήμισης. Είναι πραγματικά θαυμάσιο εργαλείο. Οι εξατομικευμένες δυνατότητες αλγοριθμικής έμπνευσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν, όποιον ξέρει να τα χειρίζεται, να συναντηθεί μια ώρα αρχύτερα με το εν δυνάμει κοινό του.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ