Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, θεωρούσε κάποτε ότι η ιδέα πως η κινεζική BYD θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την εταιρεία του ήταν αστεία. Το 2011 χαρακτήρισε την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ως μη εντυπωσιακή, τα προϊόντα της μη ελκυστικά και την τεχνολογία της «όχι πολύ δυνατή». Δεν γελάει τώρα – και όχι μόνο επειδή η μετοχή της Tesla έχει πέσει κατακόρυφα εν μέσω μποϊκοτάζ από όσους διαμαρτύρονται για τον εναγκαλισμό του με ακροδεξιά πολιτική. Ο Μασκ, όπως και άλλες δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες, έχει ξεπεραστεί από την BYD.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ