Μετά από όσα έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες, το μόνο σίγουρο είναι ότι η επιχειρηματική δραστηριότητα θα γίνει πιο δαπανηρή. Περισσότερο κοστοβόρα. Το βιώνουν ήδη οι εταιρείες που έχουν απευθείας συναλλαγές με τις ΗΠΑ. Οποιος πουλάει προϊόντα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, μεταξύ των οποίων και πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, αν δεν θέλει να μείνει εκτός αγοράς, αυξάνει τις γραμμές εφοδιασμού, ενισχύει τα αποθέματα και προσπαθεί να κάνει εκπτώσεις, προκειμένου να αντέξει για ένα διάστημα, ειδικά στην περίπτωση που εφαρμοσθούν οι υψηλοί δασμοί που έχουν αποφασιστεί. Ολα αυτά στοιχίζουν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ