Αυξήθηκαν τα παράπονα και οι καταγγελίες στον Συνήγορο Καταναλωτή το 2016
Στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (τράπεζες, δάνεια / 36,4%), στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες (35,1%) και στην ενέργεια-ύδρευση (60,6%), «εμπορικούς κλάδους που συνδέονται άρρηκτα με πάγιες οικονομικές υποχρεώσεις των καταναλωτών και συνεπώς αντικατοπτρίζουν σαφέστατα τις αρνητικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, που μαστίζει την αγορά και εξουθενώνει τα οικογενειακά εισοδήματα», σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση σε παράπονα και καταγγελίες που δέχτηκε […]