temp 18 oC weather-icon
20oC
30oC
News Now

Στροφή

Το λέει η τρέχουσα πείρα: Οι καταναλωτές στρέφονται στα βασικά. Και αυτό μεταβάλλει την ποικιλία των προϊόντων και άρα τους πολλαπλούς κωδικούς τους. Τα παραπάνω καταγράφουν ως τάση οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και προφανώς το τέλος της «αφθονίας» έχει να κάνει με τις ανατιμήσεις, αλλά και τις επιπλοκές στην ενέργεια και τους καθημερινούς λογαριασμούς από τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη ρωσική εισβολή. Ενα ρεύμα που προφανώς είχε ξεκινήσει εδώ και καιρό και που αποτυπώνει έναν εξορθολογισμό στη μέση συμπεριφορά όπως δείχνει και το σημερινό ρεπορτάζ των «ΝΕΩΝ». Γενικώς αν το δει κάποιος εν συνόλω, οι εξελισσόμενες κρίσεις διαμορφώνουν νέα χαρακτηριστικά στον τρόπο που μια μέση οικογένεια ιεραρχεί τα αναγκαία, αλλά και μετεξελίσσει όλη τη στάση της και αγοραστικά και στο ίδιο το πεδίο του «καλαθιού» της.

Περισσότερα
Ροή Ειδήσεων